משולש ההצלחה בקריירה

במציאות משתנה משתנה משתנה

triangle333-e1676451324980.png

התפתחות מקצועית כוללת את סך הלמידה והניסיון שאנו צוברים בקריירה,/ תואר ראשון ושני, הכשרה מקצועית, עבודה, השתלמויות ועוד.
ברור לנו כי כבר לא ניתן להתבסס רק על התואר ו/או ההכשרה שעברנו ולקוות לטוב,
תקופה זו חלפה מהעולם. במציאות אנו נדרשים להתפתח מקצועית ולהתעדכן כל הזמן על מנת להישאר רלוונטיים בשוק התעסוקה.

תחושת המסוגלות האישית חיונית היום יותר מתמיד,
במשך כל הפעילות אנו נחזק את המסוגלות האישית שלך,
את האמונה ביכולתך. ה-mindset שלך משמעותי  ביותר להצלחתך.
תהליך בחירת הכיוון המקצועי שלך נעשה על בסיס היכולות והחוזקות שלך כפי שיתבטאו באבחון המקצועי ובשאר הפרמטרים הנבדקים. כלומר,
קיים בסיס איתן לבחירות המתקבלות. על כן בכדי להצליח חיוני שתאמינ/י בהצלחתך.
ה-mindset שיתקבע יקבע במידה רבה את סיכוייך להצליח.

המיומנויות והיכולות האישיות שלנו,
הם הכלים המרכזיים באמצעותם נוכל להתמודד עם המציאות המשתנה, באמצעותם נוכל לעשות את ההתאמות המתבקשות ולהתאים את עצמנו לעולם החדש המתהווה ומשתנה כל הזמן.
בעידן החדש יצליחו אלה שיהיו תקשורתיים ובעלי יכולת לנהל יחסים ותקשורת אפקטיבית במעגלי החיים השונים.
אלה שיהיו יותר יצירתיים ויצליחו למצוא פתרונות טובים ושוב להתאים את עצמם למציאות המשתנה.
בעלי גמישות מחשבתית, בעלי יכולת לעבוד בסוגים שונים של צוותים (צוות  אורגני, וירטואלי, צוות משימה ועוד).

ייעוץ לבחירת מקצוע

מחקרים מראים שעד שנת 2030 ייעלמו 50% מהמקצועות הקיימים היום ובמקומם יתפתחו מקצועות חדשים
בעוד כ-8 שנים מחצית האנשים שאתם מכירים יאלצו להחליף מקצוע או עיסוק, למקצוע שטרם נולד, האם אתם מוכנים לזה???

רוצה לבחור מקצוע המתאים לך ויהיה לו ביקוש גם בעתיד???
רוצה שהמקצוע שלך יהלום את שאיפותיך וכישוריך???
רוצה לעבוד במקצוע משמעותי לך???

תהליך ייעוץ לקריירה אצלנו יכין אתכם למקצועות המחר.

השינויים הרבים ובעיקר החידושים הטכנולוגיים מצעידים אותנו לעבר עולם תעסוקתי חדש. הכול משתנה ובקצב שהאנושות מעולם לא הכירה. השינויים האלה יביאו איתם המון הזדמנויות חדשות אך גם הרבה אי וודאות.

כדי לקבל החלטה לגבי המקצוע שתלמדו, מקצוע המותאם לעולם המשתנה,
אתם צריכים לתת תשובות מעולות לשאלות הבאות:

  1. מבט אל האופק התעסוקתי– האם התחום / העיסוק שאני שואף אליו צפוי להמשיך ולהתקיים בעשור הקרוב לפחות? זו שאלת המפתח. לצורך זה אנו נעשה לכם  היכרות מעמיקה עם המגמות והתהליכים המשנים ומעצבים את המקצועות על מנת שחלילה לא תבחרו מקצוע שיעלם בקרוב.
  2. התבוננות פנימה באמצעות השאלות: מה אני הכי אוהב/ת? מה אני רוצה לעשות? מה ייתן לי משמעות בחיים? מה חשוב לי? ממה אני הכי נהנה בעשיה? מה נותן או ייתן לי תשוקה לקום בבוקר ולהסתער על העולם.
  3. הערכת יכולות וכישורים, נטיות תעסוקתיות ומיומנויות – האם יש לי את הכישורים כדי להצליח בתחום אליו אני שואף/ת? אם התשובה שלילית, מה אני צריך/ה להשלים כדי להתקבל ללימודים לתחום זה וכדי להצליח לאחר הלימודים?
  4. הערכת התכנות פיננסית – האם יש לי את היכולת לממן את הלימודים בתחום זה? מה הן המקורות האפשריים למימון הלימודים?  אנו משקיעים משאבים לא מעטים בכדי לסייע לך להשיג מקורות מימון ללימודים, אצלנו זה חלק מובנה בתהליך, אנו נעמיד לרשותך יועץ כלכלי אשר ב-15 השנים האחרונות מתמחה בייעוץ כלכלי ובמציאת דרכי מימון ללימודים.

על החלטה שגויה בנושא חשוב זה משלמים "מחירים" גבוהים מאוד: איבוד זמן יקר, כסף, עוגמת נפש ועוד.

הידעת? 29% מהסטודנטים נושרים מהלימודים בגלל בחירה לא נכונה.

איך זה קורה בפועל?

  1. הקניית ידע מקדים: בשלב הראשון, אנו נקנה לך ידע חיוני אודות "המגמות והתהליכים שיעצבו מחדש את שוק העבודה ועולם המקצועות". זאת על מנת שתגיע/י לתהליך בשל/ה ובעל/ת תובנות אודות השינויים הצפויים בעולם המקצועות והשילובים אשר יפתחו בעבורך את מירב האופציות לעתיד.
  2. מפגש ייעוצי ראשון / אינטייק: לאחר הפרק הנ"ל,  נדרשת היכרות מעמיקה אתך, הסיבה בגללה הגעת לתהליך, ההיסטוריה והרקע הלימודי שלך,  החברתי והמשפחתי שלך, כמו כן השאיפות התעסוקתיות שלך, הערכים המובילים אותך, הציפיות שלך מהקריירה ועוד.
  3. אבחון תעסוקתי: מיפוי של היכולות, הכישורים והפוטנציאל שלך להצליח במגוון רחב של מקצועות, במקרים רבים באבחון מתגלים כישורים ויכולות שלעתים היו חבויים, אפשרויות שלא חשבת עליהן כלל.
  1. התהליך הייעוצי: על בסיס תוצאות האבחון ובהתאם לשאיפות שלך נקיים תהליך מעמיק בו תבחר את המקצוע/ות המתאימים לך ביותר, בהתחשב בתנאי הקבלה במוסדות השונים ובשינויים הצפויים בשוק העבודה. משך החלק הזה 3-4 פגישות.
  2. תוכנית ליישום: אנו מקפידים על הכנת מפת דרכים הכוללת את הצעדים והפעולות שיש לעשות כדי להתקבל ללימודים או לתפקיד שבחרת. ממש שלב אחר שלב. לא מספיק לקבל החלטה נכונה, הדבר החשוב יותר זה לבצע אותה.
לוגו של וואטסאפ

רוצה לשמוע פרטים על התוכנית?

מלא\י עכשיו את הטופס הבא ונחזור בהקדם עם פרטים נוספים:

Call Now Button דילוג לתוכן