משולש ההצלחה בקריירה

במציאות משתנה משתנה משתנה

triangle333-e1676451324980.png

התפתחות מקצועית כוללת את סך הלמידה והניסיון שאנו צוברים בקריירה,/ תואר ראשון ושני, הכשרה מקצועית, עבודה, השתלמויות ועוד.
ברור לנו כי כבר לא ניתן להתבסס רק על התואר ו/או ההכשרה שעברנו ולקוות לטוב,
תקופה זו חלפה מהעולם. במציאות אנו נדרשים להתפתח מקצועית ולהתעדכן כל הזמן על מנת להישאר רלוונטיים בשוק התעסוקה.

תחושת המסוגלות האישית חיונית היום יותר מתמיד,
במשך כל הפעילות אנו נחזק את המסוגלות האישית שלך,
את האמונה ביכולתך. ה-mindset שלך משמעותי  ביותר להצלחתך.
תהליך בחירת הכיוון המקצועי שלך נעשה על בסיס היכולות והחוזקות שלך כפי שיתבטאו באבחון המקצועי ובשאר הפרמטרים הנבדקים. כלומר,
קיים בסיס איתן לבחירות המתקבלות. על כן בכדי להצליח חיוני שתאמינ/י בהצלחתך.
ה-mindset שיתקבע יקבע במידה רבה את סיכוייך להצליח.

המיומנויות והיכולות האישיות שלנו,
הם הכלים המרכזיים באמצעותם נוכל להתמודד עם המציאות המשתנה, באמצעותם נוכל לעשות את ההתאמות המתבקשות ולהתאים את עצמנו לעולם החדש המתהווה ומשתנה כל הזמן.
בעידן החדש יצליחו אלה שיהיו תקשורתיים ובעלי יכולת לנהל יחסים ותקשורת אפקטיבית במעגלי החיים השונים.
אלה שיהיו יותר יצירתיים ויצליחו למצוא פתרונות טובים ושוב להתאים את עצמם למציאות המשתנה.
בעלי גמישות מחשבתית, בעלי יכולת לעבוד בסוגים שונים של צוותים (צוות  אורגני, וירטואלי, צוות משימה ועוד).

האוצר האמתי של כל חברה טמון בהרכב אנשיה. ארגון בעל אנשי מקצוע אמינים, איכותיים ומקצועיים הוא כמעט תמיד בעל הפוטנציאל הגדול ביותר לצמיחה ושגשוג. לעומת זאת, העסקת עובדים שאינם מתאימים או שאינם מוצלחים דיים גורם להשקעת אנרגיה מיותרת, בזבוז זמן, חוסר יעילות, פגיעה ברווחיות הארגון, אבדן של משאבים ושל ידע פוטנציאלי. אי לכך, מטלת גיוס העובדים היא מן הנחוצות והחשובות ביותר בכל חברה ואנו במעברים מאמינים שזהו גם אחד מתפקידיו החשובים של המנהל. בסופו של יום מנהל אחראי על המשאב היקר של עובדים בשר ודם ועל כן איתור וגיוס האנשים המתאימים ביותר לתפקידם משפיע ישירות גם על הצלחתו. מנהל שיודע את מלאכת הריאיון על בוריה יכול לצמצם את הסיכוי לטעות ולמנוע נזק פוטנציאלי הן לארגון והן לעובד עצמו.   ראיון תעסוקה מוצלח ואפקטיבי מתמקד בכמה אספקטים של העובד המתראיין ומתמקד, בין היתר, באיתור דפוסי התנהגות של אותו עובד בעבר המלמדים את המגייס על אישיותו של אותו עובד, תגובותיו לאירועים וכן הלאה. בדרך זו ניתן לנבא בדרך מוצלחת לרוב את מידת התאמתו ואף הצלחתו של אותו עובד בעתיד.   במעברים אנו מציעים הכשרה של מנהלים לתפקיד מראיינים ומציעים גם התנסות פרקטית בניהול ראיונות. אנו נציע מספר אפשרויות לבצע ראיונות באופן אפקטיבי כמו למשל התנסות בהחלטות הנוגעות לגיוס או אי גיוס בהתבסס על עובדות ודפוסי התנהגות במצבים רלוונטיים מן העבר. אנו מאמינים כי בסופו של דבר סך כל הנתונים הללו יכולים ללמד המון על התפקוד הצפוי של העובדת בעתיד.
לוגו של וואטסאפ

רוצה לשמוע פרטים על התוכנית?

מלא\י עכשיו את הטופס הבא ונחזור בהקדם עם פרטים נוספים:

Call Now Button דילוג לתוכן